Jack Wolfskin
Od obchodníka na bleším trhu až po velkovýrobce: Ulrich Dausien vybudoval jednu z největších firem na outdoorové vybavení v Evropě. Klíčem k jeho úspěchu byla velká dávka odvahy a motivace k vytvoření toho, co lidem v roce 1981 chybělo. Byly to turistické batohy.
O značce Jack Wolfskin
Značka Jack Wolfskin byla vytvořena v roce 1981 v Německu. V současné době je jedním z největších světových výrobců outdoorového oblečení a vybavení. Značka provozuje více než 500 obchodů Jack Wolfskin a koupit ji můžete ve více než 4000 partnerských obchodů. Hlavním posláním značky je motivovat lidi k návštěvě přírody a získávat nové autentické zážitky s rodinou a přáteli.
Portfolio značky
Jack Wolfskin se zaměřuje na milovníky přírody bez ohledu na věk nebo pohlaví. Kolekce jsou rozděleny podle aktivit do 5 hlavních kategorií: turistika, trekking, zimní sporty, výlety a cyklistika. Všechny kolekce obsahují funkční, prodyšné a pohodlné oblečení bez ohledu na to, s jakým počasím se zrovna potýkáte. Vybírat můžete i ze široké nabídky outdoorových bot.
Udržitelnost
Zásadní hodnotou Jack Wolfskin je společenská odpovědnost, která je součástí firemní kultury. Udržitelnost je zásadní otázkou společnosti a tvoří DNA značky již od samotného vzniku. V průběhu let dosáhli významného pokroku v oblastech, jako je aktivní ochrana životního prostředí, transparentnost procesů, udržitelnost a sociální odpovědnost.
JACK WOLFSKIN X NAITO
Značka spolupracovala s japonským návrhářem Naito na vytvoření speciální letní kolekce. Známý futuristický umělec Naito již spolupracoval s mnoha mezinárodními značkami jako adidas, Mont Blanc nebo ASICS. V letní kolekci Jack Wolfskin x NAITO můžete vybírat hned ze tří barevných kousků Paradise. Bude to bunda, batoh nebo tričko?
40 let dobrodružství
Jack Wolfskin má více než 40 let zkušeností. Jejich mise je však stále stejná, jako byla na samém začátku. Inspirovat a motivovat lidi, aby překonávali hranice své komfortní zóny. Své výročí značka nedávno oslavila vydáním limitované edice, která zahrnovala tričko z organické bavlny, prodyšnou bundu vyrobenou z recyklovaných materiálů a perfektní batoh na turistiku.
Udržitelnost
Zásadní hodnotou Jack Wolfskin je společenská odpovědnost, která je součástí firemní kultury. Udržitelnost je zásadní otázkou společnosti a tvoří DNA značky již od samotného vzniku. V průběhu let dosáhli významného pokroku v oblastech, jako je aktivní ochrana životního prostředí, transparentnost procesů, udržitelnost a sociální odpovědnost.